სამოდელო გაკვეთილები


გაკვეთილის გეგმა:

გაკვეთილის   მთავარი თემა
კვადრატული   უტოლობა
ინტეგრირებული საგნები,
მასწავლებლის 
სახელი, გვარი
 მათემატიკა, ისტ
მარინა გონაშვილი
სწავლების საფეხური
IX კლასი, საბაზო
მოსწავლეთა პროფილი
24 მოსწავლე, სსსმ მოსწავლე არ გვყავს
გაკვეთილისმნიშვნელობა -აქტუალობა
v  პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისათვის მათი მათემატიკური მოდელის შექმნის უნარჩვევების განვითარება;
v  კვადრატული ფუნქციის თვისებების გამოყენების უნარის განვითარება კვადრატული უტოლობების ამოხსნისას;
v  კვადრატული უტოლობის ამოხსნის უნარჩვევების დაუფლება.
ეროვნული სასწავლო გეგმით განსაზღვრულიმოთხოვნებ  სტანდარტებ 
v  მოსწავლეს შეუძლია ფუნქციებისა და მათი თვისებების გამოყენება სიდიდეებს შორის დამოკიდებულების აღსაწერად და გამოსაკვლევად.
v  ტექსტური ამოცანების ამოხსნისას და რეალური ვითარების მოდელირებისას ადგენს და ხსნის კვადრატულ უტოლობას;
v  ახდენს    ამონახსნის     სიმრავლურ    ინტერპრეტაციას; მოსწავლეს შეუძლია:    
v  დოკუმენტის შაბლონის შექმნა და მისი გამოყენება;
v  ახალი პრეზენტაციის შექმნა;
v  გრაფიკული ელემენტების იმპორტირება და მათი განთავსება საჭიროებისამებრ;
v  სხვადასხვა გრაფიკული ფორმატები და სურათის ექსპორტირება სხვადასხვა გრაფიკულ ფორმატში;
v  ტექსტის ჩასმა სურათში სასურველ ადგილას;
v  ფორმულის/ფუნქციის შექმნა და გამოყენება.  
წინასწარი ცოდნა
v  კვადრატული ფუნქცია;
v  კვადრატული ფუნქციის ნულები;
v  წრფივი უტოლობა;
v  MS Word,Excel,Power Point,Geogebra
გაკვეთილის  მსვლელობა საკლასო მენეჯმენტი
v   მოსწავლეთა ორგანიზება წყვილებში; (3წთ.)
v   გაკვეთილს დავიწყებ გავლილი მასალის გამეორებით(პროექტორის საშუალებით,ეკრანზე მოსწავლეებს ვაჩვენებ ჩემს მიერ მომზადებულ პრეზენტაცია 1-ს ; (6წთ.)
v   ახალი მასალის ასახსნელად, ეკრანზე განვიხილავთ პრაქტიკულ ამოცანას, რომლის მათემატიკურ მოდელს კვადრატული უტოლობა წარმოადგენს დავალება1 ; (5წთ.)
v  მოსწავლეებთან ერთად მოვახდენ ცხრილი 1 და ცხრილი 2–ის განხილვას,განვიხილავთ შემთხვევებს როცა b=0, c=0;(6წთ.)
v 
v კითხვები საშუალებით მოვახდენთ ახალი თემის შეჯამებას. (5წთ.)
v   მოსწავლეებს წყვილებში სამუშაოდ მიეცემათ დავალება,რომელიც განთავსებული იქნება ეკრანზე,ფაილშიდავალება2 ,მოსწავლეებს უტოლობების ამოხსნისას საშუალება ექნებათ გამოიყენონ ეკრანზე განთავსებული   ცხრილი  ; გრაფიკების დახმარებით მოსწავლეები ამოხსნიან ax2 +bx+c<0; ax2 +bx+c>0; ax2+bx+c≥0; ax2 +bx+c≤0 სახის უტოლობებს; (10წთ.)
v  პრეზენტაცია; (5წთ.)
v   საშინაო დავალების მიცემადავალება3  ;(2წთ.)
v  შეფასება. (3წთ.)
შეფასების საგანი დაპროცედურები
პრეზენტაცია;
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
სახელმძღვანელო.გოგიშვილი; კომპიუტერი, პროექტორი; დაფა,ცარცი






Комментариев нет:

Отправить комментарий