შეფასების კრიტერიუმები და სქემები.
გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლის თვითშეფასების სქემა
რა იყო გაკვეთილზე შენთვის ყველაზე საინტერესო?
| |
რა ისწავლე ამ გაკვეთილზე?
| |
რა გააკეთე ამ გაკვეთილზე?
| |
ვისთან ერთად იმუშავე?
| |
რა გააკეთე კარგად? რა იყო შენი წარმატების მიზეზი?
| |
რა ვერ გააკეთე კარგად?რა იყო შენი წარუმატებლობის მიზეზი?
| |
რა გინდა, შემდეგში უკეთ გააკეთო?
|
შემაჯამებელი დავალების შეფასება
ქულები
|
შეფასების დონეები შემაჯამებელი დავალებებისთვის
|
კომენტარები
|
1–2
|
Ø ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებებს
Ø აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.
Ø დასახული მიზნების ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი მიუღწეველია
| |
3–4
|
Ø განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე.
| |
5–6
|
Ø განვლილი მასალა დამაკმაყოფილებელ დონეზეა ათვისებული;
Ø განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი –საშუალო დონეზე;
| |
7–8
|
Ø განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,დასახული მიზნები მიღწეულია საშუალო დონეზე;
Ø განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე, ნაწილი –მაღალ დონეზე ;
Ø დასახული მიზნების ერთი ნაწილი დამაკმაყოფილებელ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი– მაღალ დონეზე.
| |
9–10
|
Ø განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალ დონეზე;
Ø დასახული მიზნების უმეტესობა მიღწეულია მაღალ დონეზე.
|
შეფასების რუბრიკები
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
პასუხობს თემას
|
1
|
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
2
|
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
|
2
|
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
|
2
|
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
1
|
იყენებს თვალსაჩინოებას
|
1
|
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
2
|
მსჯელობს არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა
განსაზღვრავს კვლევის მიზანს
|
2
|
ატარებს/გეგმავს ექსპერიმენტს
|
1
|
გამოთქვამს შედეგის ვარაუდს
|
1
|
აღწერს კვლევის მიმდინარეობას, ეტაპებს
|
1
|
აღრიცხავს და აანალიზებს მონაცემებს
|
2
|
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგზე, აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს
|
1
|
ინფორმაციის მოძიების შეფასების რუბრიკა
მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
|
3
|
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საიფორმაციო წყარო/საშუალება
|
3
|
მოპოვებული ინფორმაცია ორგანიზებულია
|
4
|
ჯგუფის თვითშეფასება
გადაწყვიტეთ თუ არა დასახული ამოცანა
| |
რა იყო გუნდის ყველაზე დიდი მიღწევა
| |
რა ისწავლეთ ერთობლივი მუშაობით
| |
რა იყო თქვენი ერთობლივი მუშაობის ხარვეზი,ნაკლი?
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий