შეფასების სქემები და კრიტერიუმები

შეფასების კრიტერიუმები და სქემები.

გაკვეთილის ბოლოს მოსწავლის თვითშეფასების სქემა
რა იყო გაკვეთილზე შენთვის ყველაზე საინტერესო?

რა ისწავლე ამ გაკვეთილზე?

რა გააკეთე ამ გაკვეთილზე?

ვისთან ერთად იმუშავე?

რა გააკეთე კარგად? რა იყო შენი წარმატების მიზეზი?

რა ვერ გააკეთე კარგად?რა იყო შენი წარუმატებლობის მიზეზი?

რა გინდა, შემდეგში უკეთ გააკეთო?





შემაჯამებელი დავალების შეფასება

ქულები
შეფასების დონეები შემაჯამებელი დავალებებისთვის

კომენტარები
1–2
Ø     ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებებს
Ø     აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის უმეტესობა.
Ø     დასახული მიზნების  ნაწილი ელემენტარულ დონეზეა მიღწეულინაწილი მიუღწეველია

3–4
Ø     განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე.

5–6
Ø     განვლილი მასალა დამაკმაყოფილებელ დონეზეა ათვისებული;
Ø     განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზენაწილი –საშუალო დონეზე;

7–8
Ø     განვლილი მასალა ათვისებულია საშუალო დონეზე,დასახული მიზნები მიღწეულია საშუალო  დონეზე;
Ø     განვლილი მასალის ნაწილი ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზენაწილი –მაღალ დონეზე ;
Ø     დასახული მიზნების ერთი ნაწილი დამაკმაყოფილებელ დონეზეა მიღწეულინაწილი– მაღალ დონეზე.

9–10
Ø     განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალ  დონეზე;
Ø     დასახული  მიზნების უმეტესობა მიღწეულია  მაღალ დონეზე.



შეფასების რუბრიკები


პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა

პასუხობს თემას
1
ფლობს აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
2
საუბრობს გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
2
იყენებს განსხვავებულ წყაროებს
2
დარებს მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
1
იყენებს თვალსაჩინოებას
1
იცავს დროის ლიმიტს
1


დისკუსიის შეფასების რუბრიკა

მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
2
მსჯელობს არგუმენტირებულად
2
აკეთებს დასკვნებს
2
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
2
კორექტულია ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
2


ექსპერიმენტის შეფასების რუბრიკა

განსაზღვრავს კვლევის მიზანს
2
ატარებს/გეგმავს ექსპერიმენტს
1
გამოთქვამს შედეგის ვარაუდს
1
აღწერს კვლევის მიმდინარეობას, ეტაპებს
1
აღრიცხავს და აანალიზებს მონაცემებს
2
მსჯელობს ექსპერიმენტის შედეგზე, აკეთებს დასკვნებს
2
იცავს უსაფრთხოების ნორმებს
1


ინფორმაციის მოძიების შეფასების რუბრიკა

მოძიებული მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
3
გამოყენებულია მრავალფეროვანი საიფორმაციო წყარო/საშუალება
3
მოპოვებული ინფორმაცია ორგანიზებულია
4

ჯგუფის      თვითშეფასება 


გადაწყვიტეთ თუ არა დასახული ამოცანა

რა იყო გუნდის ყველაზე დიდი მიღწევა

რა ისწავლეთ ერთობლივი მუშაობით

რა იყო თქვენი ერთობლივი მუშაობის ხარვეზი,ნაკლი?






  

Комментариев нет:

Отправить комментарий